لیبل ها چند دسته اند؟

لیبل AM ضد سرقت، محصولی است برای جلوگیری از سرقت محصولات که در اثر عبور غیر مجاز از گیت ضد سرقت فروشگاه موجب هشدار می شود.ليبل ضد سرقت RF یا لیبل RF یکی دیگر از ابزار ضد سرقت محصولات می باشد که صرفا با گیت فروشگاهی RF کار می کند. ساخت لیبل RF از تشکیل کاغذ پشت چسب دار و مدارات الکترونیکی است .

لیبل ضد سرقت AM :

لیبل AM ضد سرقت، محصولی است برای جلوگیری از سرقت محصولات که در اثر عبور غیر مجاز از گیت ضد سرقت فروشگاه موجب هشدار می شود. لیبل AM پر مصرف ترین لیبل در جلوگیری از سرقت محصولات می باشد که با توجه به خاصیت های ویژه آن در مصارف مهمی کاربرد دارد. سایز لیبل AM به طول 4 سانتیمتر و عرض 1 سانتی متر و قطر نیم سانتیمتر است و به صورت بارکدی , سفید  موجود است.


کاربرد لیبل ضد سرقت AM :
جلوگیری از سرقت عینک
جلوگیری از سرقت موبایل و لوازم جانبی آن
جلوگیری از سرقت لوازم خانگی
جلوگیری از سرقت لوازم آرایشی-بهداشتی
و به طور کلی تمام اجناسی که نمیتوان از تگ ( تگ امنیتی ، تگ ضد سرقت لباس ، تگ دزدگیر لباس یا آلارم لباس ) برای آن ها استفاده کرد .



مزیت لیبل AM نسبت به لیبل RF:

با توجه به مواد داخل لیبل AM که از چهار لایه کبالت تشکیل گردیده به راحتی می تواند از سرقت هر گونه لوازم فلزی که آلیاژ آن از آهن نباشد جلوگیری به عمل آورد.




لیبل ضد سرقت RF :
ليبل ضد سرقت RF یا لیبل RF یکی دیگر از ابزار ضد سرقت محصولات می باشد که صرفا با گیت فروشگاهی RF کار می کند. ساخت لیبل RF از تشکیل کاغذ پشت چسب دار و مدارات الکترونیکی است که عموما فرکانس آن 8.2Mhz یا 4.75Mhz می باشد ولی قیمت لیبل فرکانس 8.2Mhz بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.لیبل های RF در تنوع و اندازه های زیادی تولید می شوند و بخاطر چسبندگی بالا و قطر کم (در حد یک میلیمتر) برای کتاب و انتشاراتی ها ، هایپرمارکت ها ، پلاسکو و .... استفاده می شود اما یکی از معایب این لیبل عدم پاسخگویی آن بر روی اجناس فلزی می باشد . جنس لیبل های RF کاغذی بوده و در اشکال و ابعاد متنوعی موجود است و برای جلوگیری از سرقت بسیاری از کالاها در بازار جهانی به کار می روکه سایز های آن عبارتند از : 5*5 ،4*4 ، 3*3 که قوی ترین گیرایی آن ها 5*5 است و عموما مصرف آن ها بسته به اندازه کالا می باشد . هر رول ایت لیبل ها دارای 1000 عدد لیبل می باشد .



مزیت لیبل RF :

مزیت لیبل RF مسطح بودن آن است که می توان آن را بر روی هر کالای غیر فلزی استفاده نمود.

لیبلضد سرقتلیبل امنیتیAMRFلیبل درجه 1لیبل بارکدیلیبل سفید

تگ چیست ؟راه حلی برای جلوگیری از دزدی های کوچک در فروشگاهها

امنیت فروشگاه خود را به پروسک بسپارید !